بـــــــــــســـــــــيــــــــــــــج

بـــــــــــســـــــــيــــــــــــــج
بسیج دانش آموزی دبیرستان امام علی بن ابیطالب (ع)/واحدمقاومت امام علی/حوزه 2 دانش آموزی مشهد
قالب وبلاگ
تشكیل نهادهایی چون بسیج مستضعفان، بسیج دانشجویان، دانش‌آموزان، اساتید، پزشكان، ورزشكاران، هنرمندان و ... نشان‌دهنده آن است كه امروز این نهاد جایگاه خود را در بین همه اقشار جامعه حفظ كرده است. 
آموزش‌ها، تاكتیك‌ها و سازماندهی كنونی بسیج به‌گونه‌ای است كه این نهاد را قادر ساخته تا در همه زمینه چه در جنگ سخت و چه در زمینه جنگ‌های نرم دشمن آمادگی كامل را به دست آورده و با تمام توان از انقلاب اسلامی و خاك كشور دفاع كند. 

سردار یونس امیری روز گذشته در جمع حلقه های صالحین پاسداران سپاه فتح این استان به فلسفه وجودی تشکیل بسیج از دیدگاه امام خمینی (ره) اشاره کرد و بیان داشت: فلسفه وجودی بسیج را شهریور 59 به خوبی متوجه شدیم؛ به طوریکه اگر در آن شرایط بسیج و هدایت و رهبری امام خمینی(ره) نبود، نمی توانستیم به خوبی از مملکتمان دفاع کنیم.



وی به دفاع بسیجیان در خرمشهر قبل و بعد از اشغال اشاره کرد و افزود: پس از دفاع جانانه بسیج مردمی در خرمشهر به مدت یک ماه، خرمشهر توسط دشمن اشغال شد و با طرح های غربی و شرقی، این شهر را به یک دژ نفوذ ناپذیر تبدیل کردند.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت: 13 ساعت طول نکشید تا دژ محکمی که از خرمشهر ساخته بودند آزاد شود و بسیج نقش مهمی در این آزاد سازی ایفا کرد.

امیری با اشاره به نقش بسیج در هشت سال دفاع مقدس ادامه داد: بسیج درسی را به دشمن داد که هیچ راهی برای مبارزه و جنگ سخت با ایران برایش وجود ندارد و به سمت جنگ نرم با ایران تغییر موضع دادند و حدود 20 سال است که در این جنگ در حال مبارزه هستیم.

وی جنگ نرم را زدن ریشه فرهنگ، اعتقاد، غیرت و عزت ما تعریف کرد و گفت: جای دیگری جز بسیج نمی تواند نقش تعیین کننده در این جنگ داشته باشد.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد افزود: بسیج در تمامی مراحل خط مقدم سینه چاک نظام بوده و هست.

امیری به ظرفیت های مختلف جنگ نرم اشاره کرد و گفت: در جنگ نرم باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم؛ چراکه دشمن می خواهد با فرهنگ دینی ما مبارزه کند و ما هم در این میدان اگر کوتاه بیاییم شکست خوردیم.

وی به فضای مجازی به عنوان یکی از ظرفیت های جنگ نرم اشاره کرد و بیان داشت: فضای مجازی امروز یعنی مینی کاتیوشا و با استفاده از فضای مجازی می توانیم حجم آتش خوبی را روی دشمن بریزیم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 9 بهمن 1392 ] [ 20:33 ] [ سید حمید رضا جوادی ] [ ]
.: Weblog Themes By WeblogSkin :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بـــــــــــس





آرشيو مطالب
اسفند 1392
بهمن 1392
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 2
بازدید کل : 4522
تعداد مطالب : 19
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1